Müügitingimused

Veebipoe omanik on Softrend Online OÜ, registrikoodiga 14945266, aadressiga Paldiski mnt 96, Tallinn, Harjumaa 13522.

Müügitingimused kehtivad Softrendi veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtte Softrend Online OÜ (edaspidi Softrend) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Veebipood on Softrendi poolt loodud ja hallatav internetipood, kus Softrend vahendab komisjonimüügi korras kolmandatest isikutest mööbli- ja sisustuskaupade tootjate toodete ja Softrendi oma tehases toodetud toodete müüki Kliendile.

Lisaks Üldtingimustele reguleerivad müüja ja kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Üldine

  • Tooteid müüakse nii füüsilistele- kui ka juriidilistele isikutele. Juriidilistel isikutel on samuti võimalik Softrendi veebipoest oste sooritada, kuid neile ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamise õigus jne).
  • Softrendil on õigus teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Softrendi veebilehel. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
  • Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Softrendi jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
  • Kõik veebipoes märgitud toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%. Toote hinnale võib lisanduda toote Kliendi asukohta vedamise ja või paigaldamise tasu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  • Toodete kirjeldused võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
  • Veebis kuvatud pildid (sh fotod, 3-D modelleeringud ja joonised) on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Olenevalt arvutiekraani seadistustest, võivad esineda erinevused toote värvitoonis.
  • Toodete mõõdud on võimalikult täpsed, kuid pehme mööbli iseärasuste tõttu võib esineda mõõduerinevusi.
  • Softrendi kinkekaardi kehtivus on 1 aasta, väiksema ostu puhul vahet rahas välja ei maksta. Kinkekaardi ostmisel soodustused ei kehti.

Veebipoe tellimuse vormistamine

1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2. Seejärel kliki üleval paremas nurgas oleval ostukorvi nupul, et näha ostukorvi sisu. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
3. Täitke nõutud andmeväljad, valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis, makseviis, lugege läbi ja nõustuge tellimistingimustega ning vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ. Seejärel suunatakse teid panka arvet tasuma.

Tasuda saab:
1. Koheselt pangalingiga läbi Maksekeskuse süsteemi (Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

  • Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
  • Tellimused, mille eest ei ole tasutud annulleeritakse 24 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Tellimuse täitmise tähtajad

Tellimuse täitmise tähtaeg sõltub toote liigist ning tellitud toodete mahust. Eeldatav tarne- või valmistusaeg on märgitud veebipoes eraldi iga toote kirjelduses. Tarneaeg jääb vahemikku 2-8 nädalat.
Toodete juurde on märgitud maksimaalne toote tarne- või valmistusaeg. Valmistusaja jooksul valmistab Softrend Kliendi soovitud toote. Tarne- või valmistusajale lisandub ka transport, mis on kuni 1 nädal.

  • Kui Kliendi tellimust ei ole võimalik täita lubatud tähtaja jooksul, siis võtab Softrend Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või makstud raha tagastamise. Kliendile tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
  • Softredi lepingurikkumiseks ei peeta lubatud tellimuse täitmise tähtaja ületamist juhul, kui Softrendi viivituse on tinginud kolmandate isikute viivitus (näiteks tootjad/kangatootjad või veoteenuse osutaja).

Kohaletoimetamine

Kõikide Softrendi veebipoest tellitud kaupade kohaletoimetamine Eesti Vabariigi piires on Kliendile tasuta.

Tallinn (sealhulgas lähivallad*) ja Tartu
Tallinnas, selle lähivaldades ja Tartus toovad Softrendi paigaldajad ilma lisatasuta kauba tuppa, panevad kokku ja viivad kasutatud pakendi ära.
* Tallinna lähivallad: Harku, Saue, Saku, Kiili, Rae, Jõelähtme, Lagedi, Loo ning Viimsi vald

Eesti
Koostöös erinevate partneritega toimetatakse tellitud tooted Kliendile sobivasse asukohta, igasse Eesti otsa. Veebipoe tasuta transport väljaspool Tallinnat (sealhulgas eelpool nimetatud lähivaldasid) ja Tartut on vaid maja välisukseni ilma tuppaveota.
NB! Kihnu, Ruhnu, Prangli, Vormsi ja teistele väikesaartele toimub vedu eritingimustel. Sel juhul palume ühendust võtta Softrendi klienditeenindusega või saata päring: .

  • Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Softrendi kontole.
  • Softrend ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Softrend ei saanud mõjutada või ette näha.
  • Kui olete ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.
  • Tellitud toote üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Kliendile või tema esindajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele Toote üleandmine toimub ainult eelneval kokkuleppel Kliendiga.
  • Pärast tellimuse eest tasumist on võimalik kaupa hoida meie laos tasuta 7 päeva, alates 8-st päevast hoiustamistasu 10€ toode/ööpäev.

Tagastamisõigus

Kliendil on õigus põhjust avaldamata tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul esitades vabas vormis kirjaliku avalduse e-posti aadressile: . Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Softrend Kliendile saadetava teatega.

  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik
  • Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse.
  • Kui toode on tagastatud, hüvitab Softrend Kliendile 14 päeva jooksul nii tootemaksumuse kui ka algse transpordikulu. 
  • Softrend võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni Klient on tagastanud toote.
  • Müügihind kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Softrendile.

Pretensioonid

Veebipoest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Softrend vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.

  • Kaebuse esitamise tähtaeg hakkab kulgema alates toote üleandmisest Kliendile.
  • Pretensiooni esitamiseks tuleb esitada avaldus aadressile . Kirjas peab kajastuma toote nimi, telefoninumber, tellimuse number ning kahjustuse kirjeldus koos piltidega.
  • Kõikidele pretensioonidele vastatakse 14 päeva jooksul.
  • Kui toode on praak ning parandatav, organiseerib Softrend paranduse. Kui toodet ei ole võimalik parandada, korraldab Softrend enda kulul praagi toote väljavahetamise.
  • Softrend ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.
  • Softrend ei vastuta toote puuduste eest, mis on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust vigastamisest Kliendi poolt.
  • Softrend ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.
  • Kui parandusse toodud toodet ei ole kasutatud vastavalt toote kasutusjuhendile või kui Softrend tõestab, et tootel esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül, siis kaebuse esitamise õigus tootele ei laiene. Sellisel juhul koostatakse Kliendile koostöös Softrediga hinnapakkumine toote parandamiseks või asendamiseks tasulises korras. Hinnapakkumisest loobumise korral on Klient kohustatud tasuma käsitlustasu toote vea tuvastamise ja veo korraldamise eest.
  • Põhjuseta garantiiparandusse toodud toodetega seoses (sealhulgas juhtudel kui puudus ei ole põhjustatud tootja poolt või on rikutud toote garantiitingimusi) tekkinud kulud tasub Klient. Sellisel juhul on Softrendil õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt töö teostaja kehtivale hinnakirjale.
  • Kui kaebuse aluseks oleva toote parandamine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, siis Kliendi nõusolekul asendatakse toode samaväärse tootega.

Softrendi 20-aastane garantii

Lisaks ülal kirjeldatud võlaõigusseadusest tulenevale 2-aastasele kaebuse esitamise õigusele pakub Softrend 20-aastast garantiid diivanite ja voodite täispuidust karkassile. Garantii katab mistahes tootmisveaga isiklikuks tarbeks ostetud toote parandamise või väljavahetamise.

Garantii ei laiene:

  • puudustele, mis on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust vigastamisest Kliendi poolt
  • puudustele, mis on põhjustatud toote kasutusjuhendi eiramisest
  • puudustele, mille on põhjustanud toote kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes
  • materjalide loomulikule kulumisele

Vaidluste lahendamine

  • Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.
  • Kliendi ja Softrendi vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Softrend on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse Tarbijavaidluste komisjonile või kohtule. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusse.